Külpiaci megjelenés pályázat

Cégünk elnyerte a „Hatékony külpiaci marketing tevékenység megvalósítása a POLIEXT Kft. projektjében, a versenyképesség növelése érdekében." pályázatot.
Fontosabb adatok:
A kedvezményezett neve: Poliext Csövek Kft.
Program név: Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program
Projekt címe: „Hatékony külpiaci marketing tevékenység megvalósítása a POLIEXT Kft. projektjében, a versenyképesség növelése érdekében."
Kódszám: GINOP-1.3.1-14-2014-00084.
A szerződött támogatás összege: 7 498 815 Ft
A Projekt megvalósításának kezdete: 2015.03.10.
A Projekt fizikai befejezésének határideje: 2015.11.26.
A támogatás mértéke százalékban: 47.02%
A projekt 2015. márciusában indult és egész évben, 4 fő kiállításon, nemzetközi rendezvényen vett részt a POLIEXT CSÖVEK Kft. Az előbbiek során felsoroltak szerint, azaz
- ISH, Frankfurt-i Nemzetközi kiállításon, Németországban, 2015. március 10-14.
- Agritechnikai Mezőgazdasági Nemzetközi Kiállításon, Hannoverben, Németországban 2015. november 10-14.
- Wasser Berlin International Nemzetközi Kiállításon, Németország, Berlinben, 2015. március 24-27.
- Big5, Dubaj, Egyesült Arab Emírségekben, 2015. november 23-26.
Minden kiállításon standot bérelt a vállalkozás, ahol csak és kizárólag a saját maga által legyártott és forgalmazott termékeket mutatta be, állította ki a nagyközönség előtt. A program keretében stand/kiállítás költséget, utazási költséget, a kiállítás marketingjének, és installációjának költségét, valamint minden egyes helyszínen tolmács szolgáltatás költségét számolta el a vállalkozás. A kiállítás költségei magukban foglalták az ajánlattétel napján érvényes MNB középárfolyamon számolt kiállítási regisztrációs díjat, bérleti díjakat, áram- és egyéb kiegészítő szolgáltatások díját, őrzés-védelem költségét.
A kiállításokon a vállalkozás termékmenedzsere vett részt állandó jelleggel, illetve mellett az adott ország nyelvét anyanyelvű ismerettel rendelkező tolmács.
A kiállításokon való részvételtől a vállalkozás export nettó árbevétel növekedést várt el. Azaz meglévő megrendelések mellett, új vevők, és új piacok megtalálását, valamint a közvetlen, azonnali értékesítést, és ezáltal árbevétel növekményt tervezett.